STE Trainingen

committed to learning
Mijn STE
  Nieuwsbrief  Contact 
Nederlands English
home > nieuws > detailweergave

Nieuws

23 oktober 2014

Wat wij meten en weten

Het rendement van leren en presteren
Organisaties hebben een groeiende behoefte het effect van leren te bepalen. We kijken steeds kritischer naar de impact van leren op presteren: draagt leren bij aan persoonlijke ontwikkeling? Draagt leren bij aan slagkracht van de organisatie? Wat levert het (financieel) op? Meer dan voldoende reden dus om de effecten van leertrajecten te meten.
 


Om het effect van leertrajecten op medewerkers, teams en organisaties in kaart te brengen gebruikt ROINavigator de piramide van Leren en Presteren. In deze piramide zijn de vier niveaus van resultaatmeting van Donald Kirkpatrick te herkennen, aangevuld met niveau vijf van Jack Phillips over leerrendement. Op ieder niveau stellen we een vraag die we met behulp van onze geavanceerde (online) meetinstrumenten kunnen beantwoorden.
 
Op alle niveaus heeft ROINavigator meetinstrumenten met bijbehorende rapportages, inclusief management informatie. De vijf niveaus zijn ten opzichte van elkaar logisch opgebouwd. We kunnen op ieder niveau starten met meten. Aan de hand van de meting(en) adviseert ROINavigator u graag over activiteiten die het leren kunnen versnellen en het resultaat kunnen verbeteren. Meer informatie en achtergrondartikelen vindt u hier

 

Zelf vragen wij ook actief bij onze evaluaties naar de transfermogelijkheden van onze trainingen. En we zijn dan met recht trots op wat onze cursisten daar invullen: 

We willen graag met u meedenken hoe we de transfer naar de werkplek nog verder kunnen vergroten!. 

 

 



Terug naar de overzichtsweergave
Terug naar de startpagina